Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Μη μου γράφεις γράμματα..

Στο ‘πα και στο ξαναλέω
στο γιαλό μην κατεβείς
κι ο γιαλός κάνει φουρτούνα
και σε πάρει και διαβείς

Κι αν με πάρει που με πάει
κάτω στα βαθιά νερά
κάνω το κορμί μου βάρκα
τα χεράκια μου κουπιά
το μαντήλι μου πανάκι
μπαινοβγαίνω στη στεριά

Στο ‘πα και στο ξαναλέω
μη μου γράφεις γράμματα
γιατί γράμματα δεν ξέρω
και με πιάνουν κλάματα

ένα από τα πιο συγκινητικά τραγούδια που έχω ακούσει
ο,τι κι αν πείτε, η φωνή της Νατασσούλας σκετη, καθαρή, αψεγάδιαστη καθώς είναι, σχεδόν σε διαπερνά σε κάθε παραμικρή ανάσα που παίρνει όταν το τραγουδά..
την αγάπη μου

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

μαράκι, μαράκι! έμεινες στις εξοχές? μου 'βαλες ιδέα..θα πετάξω ιδέα στα "αφεντικά" μου στον "ορφέα" να μου κανονίσουν να πάρω συνέντευξη από τη νατασσούλα...τι καλύτερο..??? θα σε ενημερώσω σχετικώς...τις καλησπέρες μου! :-)