Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

1ο επισκεπτήριο...

Ταξίδι αυθημερόν στη Λαμία... Το αδερφάκι μου ντύθηκε στα χακί κι εμείς στο πρώτο του επισκεπτήριο παρόντες... Ξέρω, το έβλεπα πως δεν ήταν εκνευρισμένος, όχι, σίγουρα δεν ήταν αυτό. Νοσταλγικός, νομίζω ήταν ίσως και λίγο μελαγχολικός... Μου λείπει... Από τότε που μας θυμάμαι να μη μαλώνουμε λείπει. Μία στην Πάτρα, μία στη Ζυρίχη, τώρα στο στρατό... Μετά ποιος ξέρει που θα βρίσκεται. Κάνει υπομονή, όπως τα περισσότερα παιδιά, αυτό ξέρω εγώ, αυτό είδα. Και τι χαμόγελα είχαν τα πρόσωπά τους... Φεγγάρια! Του αφιερώνω το κομμάτι που ακολουθεί, και κάτι στιχάκια που παλεύω αυτές τις μέρες. Και σε όλους όσους με την ίδια νοσταλγία κοιτάνε τη ζωή τους, και κυρίως τις αναμνήσεις που τόσο θα ήθελαν να έχουν, μα στερούνται...

9 σχόλια:

Dimitris είπε...

Μαράκι θα περάσει ο καιρός γρήγορα σαν νερό.Και αυτό θα το κάνει η επιθυμία σου να γυρίσει πίσω!!!

mari(z)a είπε...

μακαρι;)))
φιλί!

Dimitris είπε...

Χώρια ότι το κομματάκι που έβαλες είναι αν μη τι άλλω..μαγευτικό!!!

mari(z)a είπε...

dido, honey..
8ea!!!;)))))))))
γμτ, ειχα βρει κατι απιστευτα sessions @aol που τραγουδαγε με μια κιθαρα αλλα δεν μπορω να τα ξαναβρω
ατιμη κοινωνια!!!
ητανε κατι παραπανω απο εξαιρετικα

Dimitris είπε...

Εγώ εκεί που έπαθα την πλάκα μου είναι σε κάτι βιντεάκια από μια έκπομπή TOTP λέγεται,που τραγουδά σόλο με μια κιθάρα.Απίστευτη απλά

http://www.youtube.com/watch?v=u-BL5HRpsDI

mari(z)a είπε...

magnifique!!!!
merciiiiii;:))))))

Dimitris είπε...

Bitte schoen Fraulein Marie!

Unknown είπε...

στη λαμία, λογικά μαζί με τον αδερφό σου, πήγε τώρα και ο γιος φιλικού ζευγαριού της μαμάς μου, θα σου πω επίθετο μήπως τον γνώρισε! η θεά dido και πάλι έκανε το θαύμα της..καλά που δεν το πόσταρες την περασμένη πέμπτη, η επιστροφή μου δε θα ήταν κ πολύ σίγουρη.. ;-)
φιλί!

mari(z)a είπε...

mikritsa mou kalws orises
poso xairomai de fantazesai;))))))))
fili teraaaaaaaaaaaaastio