Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

μέχρι αύριο

Και τι έχει πλέον σημασία; Να ερωτεύεσαι ή να περνάς καλά; Να νιώθεις ή να ζεις; Όχι, ψέματα σου είπαν. Δεν πάνε αναγκαστικά μαζί αυτά...Κάθε άλλο! Κι εμένα τι μου προτείνεις; Τι να προτιμήσω; Έχω κλεισμένο μέσα μου ένα σακί εγωισμό. Και νομίζω πως το χάραξες κάπου κι έχω αρχίσει και παρατηρώ διαρροές. Δε γουστάρω να διεκδικώ, πώς το λένε; Δε θέλω! Όποιος δε θέλει να είναι εδώ φεύγει, είναι τόσο απλό! Δεν ξέρω πού το χάνεις, δεν καταλαβαίνω.
Κλειδώνω μέχρι αύριο. Θα μπει ο έρωτας στη ζωή μου. Είναι καινούρια, πανέμορφη, δική μου και μένει μόνο να την πάρω στα χέρια μου και να αρχίσω τη μελέτη σ'εκείνη. Α, και ψάχνουμε και όνομα... Καμιά ιδέα;;

9 σχόλια:

anna είπε...

Ακριβώς!
Ειδικά αυτό το "Όποιος δε θέλει να είναι εδώ φεύγει, είναι τόσο απλό" πόσες φορές το έχω πει; Έχει και συνέχεια: "Όποιος θέλει, ας διεκδικήσει αυτό που του αναλογεί από τον χρόνο και τη ζωή μου". Εγωιστικό; Ίσως...

Καλημέρα!

mari(z)a είπε...

Καλημέρα,Αννούλα μου!
Εγω τη συνέχεια την έκρυψα...Μπας και ξορκίσω την απουσία...
Όσο για τον εγωισμό, δεν είχα καν ιδέα πόσο είχα...

Dimitris είπε...

Μερικές φορές δεν είναι υπέροχος ο εγωισμός που ανακαλύπτουμε ότι έχουμε χωρίς να το ξέρουμε;

mari(z)a είπε...

Λες;
Δεν ξέρω! Με ξενίζει προς το παρόν..
Αλλά θα το βρω κπ στιγμή;)
φιλί!

Alks--Anna είπε...

Συμφωνώ και γωω...όποιος δεν θέλει να είναι εδώ απλώς φεύγει..
χωρίς πολλά-πολλά..η ζωή είναι πολύτιμη και δεν πρέπει να "καταναλώνεται" σε "άκυρες"διαδρομές...

Φιλιαααά!!

Unknown είπε...

σημασία έχει να είσαι ελεύθερη

Ted Reglis είπε...

Η ελευθερία είναι μια ψευδαίσθηση.

"Και τι έχει πλέον σημασία; Να ερωτεύεσαι ή να περνάς καλά;"

αν θα αξίζει να διηγηθείς κάτι πεθαίνοντας, αυτό θα είναι τα μεγάλα σου πάθη, οι έντονοι άνθρωποι που γνώρισες και τα απρογραμμάτιστα ταξίδια.

Ανώνυμος είπε...

na pernas kala me auton pou eroteuesai... :PP

Ανώνυμος είπε...

"Και τι έχει πλέον σημασία; Να ερωτεύεσαι ή να περνάς καλά;"... Mallon na eroteyesai... Etsi exeis tin eykairia na xaris kai na dakryseis. Pos tha geyteis ti zoi kalytera an den sou dothei i eykairia na nioseis kai ligo pono?(gt erotas xoris pono den ginetai.. ginetai?)
m.r.