Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Μαγική εικόνα

μεγάλος έρωτας..


Σήμερα ,τα χρώματα μεγάλωσαν μετά τη βροχή
σήμερα,τα πήρες και ζωγράφισες μια εικόνα μαγική
κι εγώ από μέσα θα περάσω η πόρτα είν' ανοιχτή

Στην μαγική σου εικόνα
που όλα μονιάζουν μάτια μου
κι όλα είναι μέσα σ' όλα
έσβησαν τα σκοτάδια μου
μέσα στα χέρια σου οι εποχές
ένα ποτάμι που κυλά
σ' αρχαίες πόλεις σ' εξοχές
κι έπειτα χύνεται ξανά
στην μαγική σου εικόνα ...

Σήμερα,είμαι ένα φύλλο που πέφτει στη γη στα πόδια σου
Σήμερα,είμαι μια μικρή σιωπή ανάμεσα στα λόγια σου
Δε θέλω τίποτα ν' αλλάξω τούτη τη στιγμή

Στην μαγική σου εικόνα
που όλα μονιάζουν μάτια μου
κι όλα είναι μέσα σ' όλα
έσβησαν τα σκοτάδια μου
μέσα στα χέρια σου οι εποχές
ένα ποτάμι που κυλά
σ' αρχαίες πόλεις σ' εξοχές
κι έπειτα χύνεται ξανά
στην μαγική σου εικόνα ...

Στίχοι:Μανώλη Φάμελλου
Μουσική:Μανώλη Φάμελλου

γιατί όταν νιώθουμε κάτι πρέπει να το δείχνουμε.. ακριβώς εκείνη τη στιγμή...
δεν υπάρχουν ευκαιρίες...υπάρχει μόνο η αλήθεια της στιγμής... μονο σε αυτή θα έχουμε να λογοδοτήσουμε...

συγγνώμη..

4 σχόλια:

Unknown είπε...

λατρεμένο...και είναι και η φωνή του Φάμελλου...άσε... :-)

υ.γ.: φημίζομαι ότι στα θέματα αυτά, που αφορούν στα συναισθήματά μου, τα κάνω σαλάτα...είναι πασίγνωστο...η επιγραφή μου είναι "δεν με συγχωρώ, από φόβο έχασα..."..σοβαρά..μπορεί να λένε ότι η ευκαιρία είναι μοναδική, η ζωή όμως αποδεικνύει ότι έρχονται κι άλλες...
.............................

ένας πολεμιστής του φωτός ξέρει πως μερικές στιγμές επαναλαμβάνονται. συχνά βρίσκεται μπροστά σε προβλήματα κ καταστάσεις που έχει ήδη αντιμετωπίσει. τότε νιώθει στενοχώρια και σκέφτεται πως είναι ανίκανος να κάνει προόδους στη ζωή του, αφού οι δύσκολες στιγμές παρουσιάζονται ξανά. "αυτό το έχω ήδη περάσει", παραπονιέται στην καρδιά του. "αλήθεια είναι, το έχεις ζήσει", απαντάει η καρδιά του. "αλλά δεν το ξεπέρασες ποτέ". τότε ο πολεμιστής κατανοεί πως η επανάληψη έχει έναν και μοναδικό στόχο: να τον διδάξει αυτό που δεν εννοεί να μάθει.

................................

;;-)

mari(z)a είπε...

χμ, ναι
αλλα οσο κι αν μαθει τι πρεπει να κανει, η αληθεια της στιγμης εχει χαθει
ασε που, στα νιωθω δε χωρανε διορθωσεις!
ή έχεις τα μάτια σου ανοιχτα ή όνειρα γλυκα;)))

Unknown είπε...

θα 'ρθω να συμφωνήσω πλήρως, με αποστόμωσες...! ;;-)

Unknown είπε...

διαβάζω τη μαρία - νεφέλη και σε θυμήθηκα εδώ:

"εσύ 'σαι αυτός που σπρώχνει την αγάπη απ' το παράθυρο κι ύστερα κλαίγεται και λέει ότι τον αδικούν οι νόμοι."...

και για σένα, και για μένα μετά... :-)